Totaal aantal pageviews

dinsdag 21 mei 2019

Nu ook de Zwarte specht.

Het is mij gelukt om de Zwarte specht nu ook op de plaat te krijgen. het heeft even geduurd, maar dan heb je ook weer wat.
Zwarte specht.
Ik hoorde hem afgelopen donderdag luid roepend [Contact-roep] op de Elerberg, bij Hellendoorn. Er waren er zelfs twee exemplaren die op elkaars roep reageerden. Na wat heen en weer geloop van mij lukte het om hem in beeld te krijgen.
Zwarte specht.
In eerste instantie niet zo duidelijk en het was net of hij het wist en kwam steeds dichter bij tegen een boomstam aanzitten. Ben er erg blij mee.
Zwarte specht
Weer een soort van de wenslijst kunnen doorstrepen, Nu ga ik voor de Boomkikker in Nederland. Ik heb ze wel in de Muritz gezien, maar nog niet in Nederland.
Zwarte specht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten